«Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναδείχθηκε ως 1 από τις 7 κορυφαίες ΜΚΟ στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands

21 Μαρτίου 2017

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναδείχθηκε ως 1 από τις 7 κορυφαίες Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις στην Ελλάδα για το 2016 στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands που πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2017 για πέμπτη φορά στη χώρα μας.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» επελέγη ως Superbrand στην κατηγορία «Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί» ανάμεσα σε 68 ανάλογους Οργανισμούς. Στην ίδια κατηγορία βραβεύτηκαν ισάξια και η «Unicef», οι «Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας», οι «Γιατροί χωρίς Σύνορα», η «Ελπίδα», η «Κιβωτός του Κόσμου» και τα «Παιδικά Χωριά SOS».

Αξίζει να σημειωθεί πως «Το Χαμόγελο του Παιδιού» το 2016 προσέφερε τις υπηρεσίες του σε 100.392 παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται στην Ελλάδα ανεξάρτητα από εθνικότητα, θρήσκευμα ή οποιοδήποτε άλλο κριτήριο, χωρίς καμία κρατική χρηματοδότηση παρά μόνο με την υποστήριξη του κόσμου. Ενώ εδώ και 21 χρόνια βρίσκεται δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Βίας, δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης, δίπλα σε κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας και δίπλα σε κάθε παιδί που βρίσκεται ή απειλείται να βρεθεί σε κατάσταση Φτώχειας προσφέροντας σταθερές και ποιοτικές υπηρεσίες, δωρεάν, καθημερινά και πανελλαδικά.

Φέτος, για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκαν και Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις στην ψηφοφορία, κρίνοντας ότι το έργο τους είναι υψηλού επιπέδου, άξιο ειδικής μνείας και τιμά τη χώρα μας. Η επιλογή του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ως μια από τις Κορυφαίες ΜΚΟ στην Ελλάδα για το 2016 είναι το αποτέλεσμα σχετικής ψηφοφορίας τόσο από μια κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων, όσο και από το καταναλωτικό κοινό, που βαθμολόγησαν τις ΜΚΟ κατά τη διενέργεια έρευνας κοινής γνώμης, η οποία διεξήχθη από την εταιρία Marc.

Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν η αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και η δύναμη φήμης, η αξιοπιστία και η μακροχρόνια συνέπεια, η εταιρική υπευθυνότητα στους τομείς: Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη και Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Πολιτισμικές και Κοινωνικές Πρωτοβουλίες), Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Τα Superbrands είναι διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1995. Σήμερα εκπροσωπείται σε 91 χώρες ανά τον κόσμο και έχει αναγνωρίσει περισσότερες από 15.000 εταιρίες ως ηγέτιδες στον τομέα τους. Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός διενεργείται από το 2005.

Περισσότερες πληροφορίες:

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Γραφείο Τύπου

Τηλ. 210-3306140

press@hamogelo.gr